середу, 26 квітня 2017 р.

«Росія - вигрібна яма, Донбас - це Україна»: жителі Сєвєродонецька висловилися про інтеграцію з РФ (ВІДЕО)

«Росія - вигрібна яма, Донбас - це Україна»: жителі Сєвєродонецька висловилися про інтеграцію з РФ (ВІДЕО)


Більшість мешканців прифронтового Сєвєродонецька Луганської області переконані, що «Донбас - це Україна», а «всі, хто незгідний, хай живуть в Росії», або ж вже туди виїхали.
Про це мешканці прифронтового містечка висловилися у відеоопитуванні, для російських журналістів
Як зазначив журналіст Сашко Сотник у своїй сторінці на Facebook мешканці Сєвєродонецька, незважаючи на труднощі життя у прифронтовому місті, не бажають «інтегруватися»  із Росією. Лише одиниці з опитаних хочуть в Росію та просять «повернути Януковича».
«Донбас – це Україна! Тому що від початку це була українська територія. Ті хто не згідний, хай живуть в Росії», - відповіла в опитуванні молода дівчина. Інша ж мешканка Сєвєродонецька кардинально змінила своє ставлення до Росії, після поїздки туди і спілкування з «великим братським народом», і тепер переконана, що Донбас має залишатися невід’ємною частиною України.
«Моя думка була, що Донбас – це Росія. Але згодом моя думка змінилася, коли я побувала в Росії. Не подобається вона мені: ні політика, ні люди, нічого мені там не подобається. Через Росію почався цей конфлікт на Донбасі. А Донбас – це Україна!», - сказала дівчина.

Немає коментарів:

Дописати коментар