Революция на железной дороге: стратегия модернизации Укрзалізниці на 5 лет
Бизнес-модель построена на пяти вертикалях, инвестиции за 5 лет составят 130-150 млрд гривен
Під час засідання правління ПАТ «Укрзалізниці» була схвалена Стратегія модернізації ПАТ «Укрзалізниця» 2017-2021 років.
Цей документ визначає всі основні вектори розвитку галузі на найближче п’ятиріччя. Стратегію буде обговорено в трудових колективах, подано на розгляд Наглядової ради ПАТ «Укрзалізниці» та Кабінету міністрів України, повідомляє Главное з посиланням на прес-службу Укрзалізніці.
Місією ПАТ «Укрзалізниця» визначено забезпечення стійкого розвитку України за рахунок надання якісних і доступних транспортних послуг. Для цього розроблений механізм організаційних заходів, що має на меті перетворення компанію на лідера транспортно-логістичного ринку не лише України, а й Європи.
У вантажному секторі, крім традиційних перевезень будуть створені окремі компанії термінальних послуг, логістики, інтермодальних перевезень. Передбачено, що до 2021 року частка ринку контейнерних перевезень залізницями збільшиться з 29% до 45%. Концепцією розвитку також передбачено прямий вихід Укрзалізниці на ринок транспортних послуг Європейського союзу, розвиток міжнародних транспортних коридорів.
Щодо пасажирського сектору, то у 2018 році буде створено шість регіональних компаній з приміських перевезень та вокзальна компанія. Для покращення якості обслуговування пасажирів передбачено придбання нового рухомого складу, оптимізація його використання, впровадження нових стандартів обслуговування пасажирів. За попередніми підрахунками, такі заходи дозволять знизити збитковість пасажирських перевезень та збільшити у 2021 році дохідність на 3,3 млрд грн.
Щодо тягового рухомого складу – буде створена окрема компанія, оператор тяги. За п’ять років буде придбано 250 нових локомотивів та проведена модернізація існуючих локомотивів.
Загалом інвестиції в галузь за п’ять років складуть 130-150 млрд грн, що дозволить повністю забезпечити потреби економіки України в залізничних перевезеннях.
Для збільшення престижності професії залізничника, передбачене регулярне підвищення заробітної плати. Крім того, стратегічні ініціативи соціального блоку передбачають функціонування систем охорони здоров’я, професійного навчання, оздоровлення та багато іншого.
Цей документ визначає всі основні вектори розвитку галузі на найближче п’ятиріччя. Стратегію буде обговорено в трудових колективах, подано на розгляд Наглядової ради ПАТ «Укрзалізниці» та Кабінету міністрів України, повідомляє Главное з посиланням на прес-службу Укрзалізніці.
Місією ПАТ «Укрзалізниця» визначено забезпечення стійкого розвитку України за рахунок надання якісних і доступних транспортних послуг. Для цього розроблений механізм організаційних заходів, що має на меті перетворення компанію на лідера транспортно-логістичного ринку не лише України, а й Європи.
Проведена велика копітка робота з розробки стратегії. Ми ретельно проаналізувати стан справ, слабкі та критичні місця й тепер створили єдиний документ, що стане дороговказом для нас на найближчі п’ять років, – розповів голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун.Стратегією розвитку передбачено продовження процесу реформування галузі шляхом побудови вертикально інтегрованої структури. Зокрема, будуть створені компанії за напрямками діяльності, а не за регіональним принципом, як було раніше. Бізнес-модель ПАТ «Укрзалізниця» буде побудована на п’яти бізнес-вертикалях: вантажні перевезення та логістика, пасажирські перевезення, інфраструктура, послуги тяги, виробництво та сервіс. Упродовж поточного та наступного років будуть створені всі компанії за сегментами ринку.
У вантажному секторі, крім традиційних перевезень будуть створені окремі компанії термінальних послуг, логістики, інтермодальних перевезень. Передбачено, що до 2021 року частка ринку контейнерних перевезень залізницями збільшиться з 29% до 45%. Концепцією розвитку також передбачено прямий вихід Укрзалізниці на ринок транспортних послуг Європейського союзу, розвиток міжнародних транспортних коридорів.
Щодо пасажирського сектору, то у 2018 році буде створено шість регіональних компаній з приміських перевезень та вокзальна компанія. Для покращення якості обслуговування пасажирів передбачено придбання нового рухомого складу, оптимізація його використання, впровадження нових стандартів обслуговування пасажирів. За попередніми підрахунками, такі заходи дозволять знизити збитковість пасажирських перевезень та збільшити у 2021 році дохідність на 3,3 млрд грн.
Щодо тягового рухомого складу – буде створена окрема компанія, оператор тяги. За п’ять років буде придбано 250 нових локомотивів та проведена модернізація існуючих локомотивів.
Читайте также: Именем харьковского Героя Майдана назван поезд
Загалом інвестиції в галузь за п’ять років складуть 130-150 млрд грн, що дозволить повністю забезпечити потреби економіки України в залізничних перевезеннях.
Для збільшення престижності професії залізничника, передбачене регулярне підвищення заробітної плати. Крім того, стратегічні ініціативи соціального блоку передбачають функціонування систем охорони здоров’я, професійного навчання, оздоровлення та багато іншого.
Немає коментарів:
Дописати коментар