суботу, 18 березня 2017 р.

Мультиплікатор з Дніпра зняв новий кліп для «Дельфіна»

Мультиплікатор з Дніпра зняв новий кліп для «Дельфіна»

Сьогодні 10:30
Мультиплікатор з Дніпра зняв новий кліп для «Дельфіна»
Дніпровський художник-мультиплікатор Микита Лиськов створив новий анімаційний кліп на пісню групи «Дельфін». Про це повідомляє Дніпроград з посиланням на MistoNews.
15 березня вийшов новий анімаційний кліп на пісню «Пам'ятай» музичного гурту «Дельфін». Раніше Микита Лиськов вже малював анімацію для музикантів на пісню «Частинки».
Про те, з чого все починалося, художник говорить: «Кілька років тому у мене вже був досвід створення мультфільму на вірші. Це була робота для дніпровської поетеси Саші Лук'яненко на твір «У морі нікого немає«. Саме тоді я зрозумів, наскільки складно створювати мультфільм на вірші, адже не всі поетичні твори мають в собі достатньо простору для створення візуального ряду».
«Пісня «Пам'ятай» мене привабила, тому що в ній була якась недомовленість, простір для моєї інтерпретації, - розповідає мультиплікатор. - Я намагався робити сюжет якомога простіше, на межі з банальністю, сказати те, про що всі думають, але не можуть сказати».
Художник каже, що працював над мультфільмом майже три місяці. У своїй новій анімаційній роботі він розповідає про людину, яка слідує за зіркою. Вся стрічка насичена прихованими смислами, символами і алегоріями.
«Чорний прапор, собака, сльози, очі, сніг, попіл, зірка, кленовий лист, чорний птах, дерево ... Ці образи часто зустрічаються у творчості поета і музиканта Андрія Лисікова (група« Дельфін »- ред.). Багато значення і метафори я в повній мірі усвідомив тільки потім, коли робота над кліпом була вже завершена», - ділиться Лиськов.
- See more at: http://dniprograd.org/2017/03/18/multiplikator-z-dnipra-vipustiv-noviy-animatsiyniy-film_54989#sthash.xBrmtvyL.dpuf

Немає коментарів:

Дописати коментар