четвер, 30 березня 2017 р.

Деметрадзе: Час у в'язниці я ніколи не забуду, бачив, як катують і вбивають людей

Деметрадзе: Час у в'язниці я ніколи не забуду, бачив, як катують і вбивають людей


Деметрадзе: Час у в'язниці я ніколи не забуду, бачив, як катують і вбивають людей
Георгій Деметрадзе / Соцмережі
 
Менше слів – більше футболу у щоденній розсилці. Що це таке?
 
Екс-форвард збірної Грузії та київського "Динамо" Георгій Деметрадзе згадав, як потрапив у в'язницю в 2011 році.
"Час у в'язниці я ніколи не забуду. Страшно навіть не просто через втрачений час, а тому, що бачив, як катують і вбивають людей.
Як мене затримали? Прийшов в одне місце, а на мене накинулися 30 осіб. Ніхто нічого не говорив, ніяких звинувачень не висував, просто почали заламувати. Звичайно, я почав відмахуватись і дуже сильно отримав. Били по обличчю, копали ногами, кров, синці. Так у нас працювала поліція.
Чому мене судили за статтею "злодійські традиції"? Те ж саме у судді питав. "Дівчино, я з шести років футбол граю, які у мене можуть бути злодійські традиції?". А їй все одно. Вони справи, як светри, шили. Без доказів.
Сказали, що я в злодійський общак віз пачку баксів. На ній навіть відбитків не було. Мені підкинули гроші. Я і це судді говорив: "Подивіться на мої кишені – як туди такі бабки поміститися могли?". Вона відповідає: "Ти в руках ніс". Так в яких руках, взагалі?! Потім назвали прізвища, проти яких треба було дати вже підготовлені свідчення. Але я 30 років жив чесно і стукачем ставати не збирався.
Такого, щоб мене били і катували, не було. Поліцейські в тюрмі з повагою ставилися. Питали: "Ну як же так вийшло?" Але я відомий футболіст, а ось інших людей просто вбивали. Ось ведуть тебе на допит, а ти бачиш, як б'ють людину, прикутого наручниками до грат. Він весь в крові.
Грузія була територією катувань, творилося свавілля. Я тоді зрозумів, що краще вже хай тебе б'ють, ніж дивитися на цей жах збоку", – розповів Деметрадзе.
Нагадаємо, Деметрадзе був засуджений на 6 років, однак у 2013-му вийшов на свободу як політв'язень.

Немає коментарів:

Дописати коментар