вівторок, 21 березня 2017 р.

Рокфеллер перед смертю розповів, в чому секрет довголіття

Рокфеллер перед смертю розповів, в чому секрет довголіття

Рокфеллер перед смертю розповів, в чому секрет довголіття
Не так давно, два роки тому, у віці 99 років американський мільярдер Девід Рокфеллер вшосте переніс операцію з пересадки серця та заявив, що збирається прожити до 200 років. Про це у вівторок, 21-го березня, пише видання «NYT», передає replyua.net.

«Кожного разу, коли мені встановлюють нове серце, я відчуваю, ніби подих життя пронизує все моє тіло від п’яток до маківки. Я відчуваю заряд енергії, життя та сил», - заявив Рокфеллер під час розмови з кореспондентами через півтори доби після завершення ще одної операції з пересадки серця. Тоді операція проходили дуже добре і завершилася через 6 годин. Трансплантація «двигуна» проходила у власному маєтку Рокфеллера у Нью-Йорку.

За словами мільярдера, секрет довголіття полягає в тому, щоб правильно ставитися до життя. «Часто люди питають у мене, в чому секрет довгого та успішного життя. І завжди я їм відповідаю: «Потрібно насамперед любити життя. Потрібно вміти жити простим життям: гратися з дітьми, любити те, що у вас є, проводити час з хорошими та відданими друзями. Вміти радіти кожному промінню сонця, кожній краплині дощу. Це насправді велике мистецтво, яким володіють діти, але, на жаль, володіє дуже мала частка дорослих людей», - зазначив Рокфеллер. 

Немає коментарів:

Дописати коментар