понеділок, 13 березня 2017 р.

Як будують бойові катери для українського флоту

Як будують бойові катери для українського флоту


Пять спеціальних катерів мають передати цього року Військово-морським силам України. Їх будують на столичному заводі "Ленінська кузня".
Судна спеціального призначення мають бути передусім технічно підготовлені, пише Український мілітарний портал.
Один з пріоритетів - автономність упродовж довгого часу, що дозволить ходити на великі відстані.
Автор: mil.in.ua
Під час спуску першої “Гюрзи” на воду в сюжеті засвітився недобудований середній риболовецький траулер проекту 502 ЕМ “Егет”:
Під час спуску першої “Гюрзи” на воду в сюжеті засвітився недобудований середній риболовецький траулер проекту 502 ЕМ “Егет”:
Торік, під час передачі збудованих для ВМСУ катерів "Гюрза-М", у сюжеті засвітився недобудований середній риболовецький траулер проекту 502 ЕМ "Егет". Усього на заводі 5 таких корпусів.
Автор: mil.in.ua
Фото з інших ракурсів цього ж корпусу
Фото з інших ракурсів цього ж корпусу
"За основними характеристиками саме це судно логічно добудувати та обладнати як розвідувальне. З великою вірогідністю можна сказати, що саме про проект 502 ЕМ говорив перший заступник командувача Військово-морських сил України Андрій Тарасов в інтерв'ю", - пишуть оглядачі порталу.
Автор: mil.in.ua
Один з траулерів на страпелях заводу
Один з траулерів на страпелях заводу
"Найважливішим є саме обладнання, розміщене на човні. Оскільки першочергове призначення цих суден риболовля, то об'єм трюмів під холодильні камери там – 412 кубічних метрів. Це дозволяє розмістити в середині доволі велике спеціалізоване обладнання".
Автор: mil.in.ua
На заводі “Ленінська кузня” було помічено судно подібного типу але з більшою водотонажністю
На заводі “Ленінська кузня” було помічено судно подібного типу але з більшою водотонажністю
На базі цього проекту можна будувати водолазні, гідрографічні та рятувальні катери. Наявність уже готових корпусів дозволить перекрити потребу одразу в 5 допоміжних суднах ВМС.

Усього ВМС замовили 18 таких катерів. Їх мають зробити до 2020 року. Один коштує 10 млн грн. Завод "Ленінська кузня" належить президенту Петрові Порошенку. Катери за вітчизняним проектом виготовили за рік. Їхня довжина - 23,7 м, ширина - 4,8 м. Запасу продуктів і палива вистачить на п'ять днів для п'яти членів екіпажу. Мають власні радіолокаційні системи "Дельта-М" і два бойові модулі - гармату й пускову установку для ракет.