четвер, 26 жовтня 2017 р.

«Лексуса» в полі зору не було», — водій «Таурега» зробив офіційну заяву про смертельну ДТП в Харкові

«Лексуса» в полі зору не було», — водій «Таурега» зробив офіційну заяву про смертельну ДТП в Харкові



ДТП Харків тротуар і розкидані частини авто на пішроходномуВодій «Фолксвагена» стверджує, що їхав на зелене світло світлофора і коли виїздив на перехрестя, то «лексуса», який після удару з «Фольксвагеном» збив 11 людей, в полі зору не було.
Таку офіційну заяву через вого адвоката зробив водій «Фольквсаген Таурег» Геннадій Дронов. Заяву адвокат Сергій Перепелиця опублікував у Фейсбук.

Як пояснив Дронов, раніше прокоментувати ДТП і свою участь у ній не міг через стан здоров’я — після аварії він і досі в лікарні.

Як заявив Дронов, «Лексус» з’явився раптово.

«Я переконався в безпеці переїзду вулиці Сумської, дивився по сторонах, і під час цього – автомобіля Lexus не було в полі зору. Після чого я почав рух до перехрестя, вже зосередившись на пішохідному переході через провулок Мечникова. Все сталося так швидко, що я навіть не відразу зрозумів, що відбулось. Автомобіль Lexus вискочив на перехрестя раптово, нізвідки! Я не бачив його і не міг бачити, оскільки Lexus вилетів на перехрестя з шаленою швидкістю. Його не було, коли я починав рух, а з того моменту, до зіткнення пройшли лічені секунди», – заявив водій «Фольксвагена».

Геннадій Дронов також висловив співчуття родинам загиблих і постраждалих у цій ДТП.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар