У Міністерстві внутрішніх справ оприлюднили відео-зізнання підозрюваного у вбивстві Івана Мамчура – працівника Рівненського СІЗО і колишнього учасника антитерористичної операції. Затриманий зізнався, що застрелив майора на замовлення ФСБ Росії, повідомляє "5 канал".
"Я співпрацював з ФСБ. Було запропоновано, щоб знайти певне коло осіб в Україні... Я так зрозумів, що це все були військовослужбовці... Був привезений пістолет з Москви... Було здійснено дію, підтвердження його, що він зайшов у під'їзд. Я стояв на шостому поверсі. Він вийшов, побачивши мене сіпнувся в мою сторону. Я вистрілив", – розповів на допиті чоловік.
Нагадаємо, в Івана Мамчура поцілили з вогнепальної зброї 16 вересня у під'їзді його будинку у Рівному. 37-річний майор працював начальником інженерно-технічного відділу слідчого ізолятора. На момент вбивства він перебував у відпустці. Підозрюваного в скоєнні злочину затримали у листопаді.