вівторок, 10 січня 2017 р.

«Я будую «русскій мір», я люблю «русскій мір», але зраджувати я вмію краще за всіх»: Відеоролик про російського «асвабадітєля» став хітом мережі. ВІДЕО

В російському сегменті Youtube з’явився відеоролик, який відкриває всю суть «русского міра» — війни, смерті, розруха — очима самих росіян.
9 січня 2017 року в Youtube був опублікований ролик під назвою «Я — російський визволитель. 2017 «. Автори відео — ОРА нова класика — стверджують, що не займаються політикою і представили суспільству картину того, що відбувається в світі альтернативною думкою, передає УКРОП з посиланням на Патріоти України.
«Вітаю! Я — російський визволитель. У мене професія така — захищати співвітчизників. Я захистив Югославію. В результаті цю країну розбомбили збідненим ураном, — такими словами починається ролик.
Потім автори згадали про «захист» Прибалтики і Донбасу.
«Я прийшов на Донбас і став за спинами жінок і дітей. Тепер там зруйнована вся соціальна інфраструктура … а місцеві жителі вмирають за Мінські угоди і право повернутися в єдину Україну», — говорять автори.
У відео ставлять питання, де тепер обіцяна Новоросія і її лідери: Мозговий, Дрьомов, Беднов.
«На мене покладалися всі кому не лінь: серби, прибалти, донеччани. Землі вистачило на всіх — по 2,5 метра на кожного», — йдеться в ролику.
Цікаво, що автори практично один в один скопіювали більш ранній текст про «російського визволителя», де Кремлю пригадали втручання в конфлікт у Лівії, і тепер в країні існують два воюючих уряду, а колись найбагатша країна Північної Африки перетворилася в залиту кров’ю пустку.
Крім цього, «визволитель» захистив суверенітет Сирії і ця близькосхідна держава стрімко розпадається, воює і страждає від цієї «допомоги».
«Чемно прошу востаннє. Довіртеся мені! Я будую «русскій мір», я люблю «русскій мір», але зраджувати я вмію краще за всіх», — резюмували автори оригінального тексту від імені «російського визволителя».
У коментарях до ролика користувачі з російського сегмента з жалем визнають правоту авторів.

«После такого ролика хоть вешайся от стыда, потому что правда((( »
«Страшный ролик , но все правда((»
«Россия стала тряпкой…..все потому, что трепло у власти и ворье….. пора пришла создавать новую РУССКУЮ ИМПЕРИЮ…..ворье на колье, семейства на каторгу, долги отрабатывать….власть нужно менять….не деткам-инвалидам по телеку денежку на операцию собирать, а зарплату депутатам, кто сколько им даст за их работу….», — пишуть користувачі.

Немає коментарів:

Дописати коментар