пʼятницю, 22 червня 2018 р.

"Вирізати хохлів як вид". Балух розповів про образи з боку начальника ізолятора в Криму

"Вирізати хохлів як вид". Балух розповів про образи з боку начальника ізолятора в Криму Український активіст Володимир Балух розповів, що начальник ізолятора тимчасового тримання Валерій Ткаченко приходив до нього в камеру у вихідні дні з перегаром і всіляко принижував його. Цей матеріал можна прочитати і російською мовою Сьогодні 18.22 | коментарів: 14 Сьогодні Балух прийшов на засідання "суду" у вишиванці Фото: Zair Smedlya / Facebook 22 червня ув'язнений у сімферопольському СІЗО український активіст Володимир Балух на засіданні "Роздольненського райсуду" окупованого Криму розповів про образу, фізичне насильство і провокації з боку начальника ізолятора тимчасового тримання (ІТТ) Валерія Ткаченка, повідомляє "Крим.Реалії". "Потерпілий [Ткаченко] заявив на суді, що в нього неприязного ставлення до мене немає. Але з першого дня мого перебування в ІТТ, коли Ткаченко зайшов до мене вранці на перерахунок, насамперед сказав: "О, правосека нарешті привезли. Зараз двадцяточку тобі навалять – на зоні навчать батьківщину любити", – розповів Балух. Активіст повідомив, що не раз заявляв про бажання давати свідчення під поліграф, у чому йому відмовляли. "Ткаченко звертався до мене суцільними матюками. Кожен раз, коли перебував в ІТТ, він приходив до мене в камеру і намагався образити, принизити за національною ознакою і, за його розумінням, мою належність до "Правого сектору". Говорив, що і вирізати нас, хохлів, треба як вид, і різне інше. Приходив із перегаром, у цивільному одязі, у вихідні дні. Ці спроби мене вдарити, образити, усі провокації є на відеозйомці", – заявив Балух. Він підкреслив, що Ткаченко неодноразово погрожував йому. "Він говорив, що, потрапивши на зону, я там обов'язково пошкодую про те, що так незалежно і вільно почуваюся. Казав, що з мене там зроблять слухняне бидло. Залетять маски і швидко ці дурощі з голови у мене виб'ють", – сказав Балух. Він також розповів обставини конфлікту із Ткаченком, під час якого Балух нібито застосував силу до начальника ІТТ. "У цей день Ткаченко прийшов до мене і сказав представитися. Я запитав, кому я повинен представитися. Він відповів матюками і нецензурно послав мене. Тоді я сказав, що не буду представлятися теж. Він грубими словами сказав мені вийти в коридор. Коли мене почали обшукувати, я стояв спиною. Тоді відчув – я наполягаю на цьому – акцентований удар кулаком у ділянку лопатки. Звідси мій мимовільний рух кулаком. Я наполягав почистити відеозапис від зайвих шумів і побачити цей момент", – заявив Балух. Адвокат активіста Ольга Дінзе запитала, чи говорив Ткаченко що-небудь про матір Балуха. "Він назвав мою маму пропащою жінкою", – зазначив активіст. Балуха, фермера з Роздольненського району Криму, було затримано після обшуку 8 грудня 2016 року. Як стверджували у ФСБ, на горищі його будинку виявили набої і тротилові шашки. 16 січня 2018 року "суд" в окупованому Криму засудив його до трьох років і п'яти місяців позбавлення волі в колонії-поселенні за незаконне зберігання боєприпасів і вибухових речовин. Адвокати і правозахисники стверджують, що він став жертвою репресій за свою проукраїнську позицію – через прапор України, який було вивішено у дворі його будинку. У серпні 2017 року проти Балуха відкрили кримінальну справу за заявою начальника ізолятора тимчасового тримання Валерія Ткаченка, який стверджує, що українець його побив. Адвокати Балуха наполягають, що начальник ІТТ спровокував українця. 12 квітня Ткаченко дав свідчення як "потерпілий". На знак протесту проти судового вироку Балух голодує з 19 березня 2018 року. 15 червня у МЗС України повідомили, що стан Балуха критичний. Дінзе заявила 16 червня, що він щодня зазнає усіляких принижень від адміністрації СІЗО. Сьогодні Дінзе розповіла, що стан здоров'я Балуха погіршився. Архієпископ Климент повідомив, що активіст перейшов на сухе голодування. Більше читайте тут: http://gordonua.com/ukr/news/crimea/-virizati-hohlov-jak-vid-baluh-rozpoviv-pro-obrazi-z-boku-nachalnika-izoljatora-v-krimu-252288.html

Немає коментарів:

Дописати коментар