середу, 28 березня 2018 р.

"ХАЙ ЖИВЕ ВІЛЬНА УКРАЇНА!": ЛЕГЕНДАРНИЙ КІКАБІДЗЕ ДАВ ЕКСКЛЮЗИВНЕ ІНТЕРВ’Ю ТСН ПЕРЕД КОНЦЕРТОМ У КИЄВІ

"ХАЙ ЖИВЕ ВІЛЬНА УКРАЇНА!": ЛЕГЕНДАРНИЙ КІКАБІДЗЕ ДАВ ЕКСКЛЮЗИВНЕ ІНТЕРВ’Ю ТСН ПЕРЕД КОНЦЕРТОМ У КИЄВІ
© ТСН

Гламур  Сьогодні, 23:07
Кількість переглядів 627
Співак усією душею підтримує нашу державу в боротьбі з північним ворогом, котрий наробив чимало лиха і його рідній Грузії.

Легендарний грузин Вахтанґ Кікабідзе напередодні свого 80-річного ювілею поділився думками про вірність батьківщині, друзям і сім'ї. Він так і не пробачив Путіну вторгнення в Грузію, а тепер іще й в Україну, про перемогу котрої написав пісню, йдеться в сюжеті ТСН.19:30.

Співак і актор каже, що відпочивати за все своє життя так і не навчився – спить по п’ять годин. Але радіє, що співає - і не один. "Найголовніше – прокинутися і розуміти, що ти живий. Я взагалі мало сплю, і завжди такий радісний прокидаюся, що виявляється, я ще потрібен своєму домові, друзям, самому собі", - каже він. Своє життя він порівнює зі знаменитою чито-грито – пташкою невеличкою. Мовляв, воно так само про маленьку, але горду пташку. Льотчика Валіко, якого друзі називають Міміно, він зіграв рівно 40 років тому, а в душі ним залишається досі.

ВІДЕОВахтанґ Кікабідзе дав ексклюзивне інтерв'ю ТСН про вірність Батьківщині та свого "янгола"

Легендарний грузин Вахтанґ Кікабідзе напередодні свого 80-річного ювілею поділився з ТСН, як залишився вірним Батьківщині, друзям і сім'ї. Він за 10 років не пробачив Путіну вторгнення в Грузію, а тепер - в Україну.



Останні 10 років Кікабідзе не їздить у Росію, а після вторгнення Путіна в Грузію відмовився од російського ордена дружби. "Я думаю, сенс життя – жити без брудних хвостів. Нема таких ліків, котрі все пробачають людині. Коли танки в тебе вдома, він у тебе стріляє, чавить, а ти в цей час отримуєш орден і їдеш співаєш там. Це неетично, некрасиво, і ти втрачаєш свою гідність. Я, звісно, не пробачив. Але натомість мене внуки поважають", - пояснює грузин.

Читайте також: Кікабідзе з вуличними музикантами заспівав біля входу в метро в Києві

Онуків Буба має трьох, і один завжди з ним гастролює, а от наймолодша правнучка Саша, якій шість років, днями лише зрозуміла, хто її дід. "Аферистка страшенна. Каже: ти знаєш, що ми з тобою дуже відомі? Я кажу: не зрозумів. Я знаю, що я, а ти до чого? Вона: я ж твоя внучка", - сміється Кікабідзе. Його кохання, як і сцена та гідність – також на все життя. Із балериною Іриною він у шлюбі 55 років, і впевнений, що досі живий саме завдяки їй. "Любов – це зубний біль у серці. Ми з нею вже 55 років, кожного дня я дзвоню. Я знаю, що її цікавить одне – як я себе почуваю в поїздці. Вона як янгол-охоронець. Якби не вона, мене б не було. Я вже три рази помирав, три! Але Бог не відпустив – вона втримала", - каже він.



Друзів, із якими Буба обожнює риболовити, щороку меншає, він пише їм листи, а коли згадує, що самому влітку стукне 80 – зітхає. Однак себе називає великим оптимістом, а у свій ювілейний рік мріє зняти власне кіно, надрукувати автобіографічну книгу про друзів зі всього світу та побачити вільними Грузію і Україну. "Якби я був українцем і мені було б не 80, а хоча б 55, я би теж там був", - киває він убік зони проведення АТО на Донбасі. Майбутній перемозі України Кікабідзе на кожному своєму концерті вже чотири роки поспіль присвячує одну з пісень. Завтра в Києві в палаці "Україна" він знову її співатиме.  "У мене є пісня: я знайду рай, і всіх візьму туди, де не б’ють старих, звірів. У цій світлій країні ніхто й ніколи не чув про війну. Хай живе вільна Україна!", - побажав співак українцям. Більше читайте тут: https://tsn.ua/glamur/hay-zhive-vilna-ukrayina-legendarniy-kikabidze-dav-eksklyuzivne-interv-yu-tsn-pered-koncertom-u-kiyevi-1131624.html

Немає коментарів:

Дописати коментар