«АвтоКрАЗ» показував новинки для цивільного використанняАвтомобільні новинки
«АвтоКрАЗ» показував новинки для цивільного використання
Нові моделі ПАТ «АвтоКрАЗ» показав у рамці виставки «Волонтерський воєнпром – 2», яка проходила в Києві з 23 по 24 травня, пише trucks.autocentre.ua.
Важливим напрямком в експозиції ПАТ «АвтоКрАЗ» на виставці «Волонтерський военпром – 2» була техніка для цивільного сектора. Як відомо, допомога тилу не менше важлива для армії. Відвідувачі змогли побачити представника нового сімейства розвізних автомобілів – КрАЗ-5401H2. Автомобіль був представлений на виставці з ізотермічним кузовом-фургоном об’ємом 35 кубометрів. В залежності від призначення, шасі може поставлятися в різних версіях по вантажопідйомності: на 6, на 8, на 10 або на 12 тонн. Для цього машина комплектується відповідними мостами, колесами, двигуном і коробкою передач. Кабіна – китайського виробництва – може бути як денний варіант, так і зі спальним місцем. У Києві КрАЗ-5401H2 показали у виконанні на 10 т вантажу, повною масою 18 т. Машина була оснащена двигуном потужністю 312 к.с. і 9-ступінчастою коробкою передач.
Що стосується найбільш великого експоната – повнопривідного четривісного (8х8) шасі КрАЗ-7634HE, то його вже встигли оцінити нафтовики. Нагадаємо, що вперше модель показали рік тому, на міжнародній виставці «СТТ-2014». Це шасі було розроблено під установку важких автокранів вантажопідйомністю 50 т і вище, нафтогазового обладнання, бетононасосной техніки та ін. «Нещодавно машиною зацікавилися військові: тому сьогодні ведуться роботи з установки на неї різного виду озброєння», – розповідає генеральний директор Роман Черняк. – «Більше того, за кордоном на цьому шасі вже роблять бронеавтомобіль «Ураган», який був продемонстрований на нещодавній виставці озброєння IDEX-2015». Шасі КрАЗ-7634HE має вантажопідйомність 27 т і повну масу 45 т. Воно оснащене турбодизелем в 400 к.с. і механічною 9-ступінчастою КП. Шасі досить маневренне – радіус розвороту складає 14 м.
ПАТ «АвтоКрАЗ» планує випустити в нинішньому році не менше 2000 автомобілів. І це при тому, що Росія відмовилася поставляти свої комплектуючі. «Ми перейшли на закордонні поставки, – розповідає Роман Черняк. – Це логістика, цей час. На жаль, сьогодні в Україні не виробляють шин підвищеної вантажопідйомності і прохідності – «Дніпрошина» варто. Донецький медкомбінат вже не катає ресорну смугу. Тому все це доводиться закуповувати за кордоном. Намагаємося переходити на комплектуючі ближніх країн – Туреччина, Білорусь. Незважаючи ні на що, завод працює п’ять днів на тиждень. Більше того, сьогодні розглядається можливість введення другої зміни для збільшення виробництва автомобілів до 300 од. у місяць.
Немає коментарів:
Дописати коментар