вівторок, 31 травня 2016 р.

Зірка одеського 'Джентльмен Шоу' Олег Філімонов у 65 років заговорив українською

ТЕГИ: МОВА

Зірка одеського 'Джентльмен Шоу' Олег Філімонов у 65 років заговорив українською

Оцінка статті на цей момент: +0/-0
Читати  Не читати Коментувати
  • 1017ПЕРЕГЛЯДИ
  •  
  • 0КОМЕНТАРІ
  •  
  • 31/05/2016ДАТА ПУБЛІКАЦІЇ
Шоумен Олег Філімонов почав розмовляти українською у 65 років. Про це він розповів у передачі "Світське життя" на телеканалі 1+1.
"Я дуже хочу вивчити українську мову, дуже люблю цю мову, я живу в Україні. В Америці я розмовляю англійською, у Франції французькою, в Італії, зараз вчу італійську, і намагаюсь розмовляти італійською, тому природно, що на своїй батьківщині маю розмовляти українською, - говорить шоумен, - головний вчитель - це життя, але моя дружина дуже добре володіє українською мовою".
“Я дуже давно хотів вивчити українську. Я дуже люблю цю мову. Живу я в Україні, в Америці розмовляю англійською, у Франції – французькою, в Італії зараз вчу італійську теж і намагаюся розмовляти нею. Це природно, що на моїй Батьківщині, якою є Україна, треба вивчати українську”, – зауважив він, додаючи, що дружина допомагає.

Немає коментарів:

Дописати коментар