пʼятницю, 31 серпня 2018 р.

США розсекретили переговори, під час яких Єльцин попереджав Клінтона, що комуністи хочуть забрати Крим Більше читайте тут: https://gordonua.com/ukr/news/worldnews/-ssha-rozsekretili-peregovori-pid-chas-jakih-jeltsin-poperedzhav-klintona-shcho-komunisti-hochut-zabrati-krim-329777.html

США розсекретили переговори, під час яких Єльцин попереджав Клінтона, що комуністи хочуть забрати Крим Президент Росії Борис Єльцин попереджав президента США Білла Клінтона, що прихід до влади комуністів призведе до громадянської війни і порушення кордонів республік колишнього СРСР. Цей матеріал можна прочитати і російською мовою Сьогодні 16.15 | коментарів: 22 Єльцин у 1996 році просив у Клінтона грошей на виплату пенсій і зарплат росіянам Фото: ЕРА 30 серпня Бібліотека Клінтона опублікувала сотні розсекречених сторінок листування і переговорів 42-го президента США Білла Клінтона з президентом Росії Борисом Єльциним. У розмові 21 квітня 1996 року російський президент попереджав Клінтона про загрозу приходу до влади в Росії комуністів. "Деякі Ð„Ð»ÑŒÑ†Ð¸Ð½ у 1996 році просив у Клінтона грошей на виплату пенсій Ñ– зарплат росіянамамериканські ЗМІ пишуть про те, що не варто боятися комуністів, що вони чесні й добрі люди. Я закликаю не вірити цьому. Більше ніж половина з них – фанатики, які все зруйнують. Це буде громадянська війна. Вони зітруть кордони між республіками (колишнього Радянського Союзу). Вони хочуть забрати Крим, вони навіть натякають на повернення Аляски", – заявив Єльцин. Президент Росії закликав Клінтона подумати над цією небезпекою. "Мені не потрібна влада. Але коли я відчув загрозу комунізму, я вирішив висуватися. Ми цього не допустимо", – підкреслив він. У травні 1996 року Єльцин попросив у Клінтона кредит на виплату пенсій і зарплат у Росії. "Будь ласка, зрозумій мене правильно. Білле, на мою передвиборчу кампанію мені терміново потрібно, аби Росії дали кредит на $2,5 млрд... Мені потрібні гроші, щоб платити пенсії і зарплати. Не вирішивши цієї проблеми, мені буде дуже важко почати передвиборчу кампанію", – повідомив він. Клінтон поцікавився, чи не допоможе Єльцину той факт, що організація країн-кредиторів відтермінувала виплати боргу Росії, що дасть їй кілька мільярдів доларів. Єльцин відповів, що ефект від цього буде відчутний лише у другій половині року, а гроші потрібні раніше. Теги: Росія, США, Крим, СРСР, Борис Єльцин, Білл Клінтон, комунізм Більше читайте тут: https://gordonua.com/ukr/news/worldnews/-ssha-rozsekretili-peregovori-pid-chas-jakih-jeltsin-poperedzhav-klintona-shcho-komunisti-hochut-zabrati-krim-329777.html

Немає коментарів:

Дописати коментар