пʼятницю, 31 серпня 2018 р.

"Ми над цим працюємо". У вересні 1999 року Єльцин повідомив Клінтону, що президентом Росії буде Путін Більше читайте тут: https://gordonua.com/ukr/news/worldnews/-mi-nad-tsim-pratsjujemo-u-veresni-1999-roku-jeltsin-povidomiv-klintonu-shcho-prezidentom-rosiji-bude-putin-329841.html

"Ми над цим працюємо". У вересні 1999 року Єльцин повідомив Клінтону, що президентом Росії буде Путін Президент Росії Борис Єльцин за кілька місяців до відставки розповів президенту США Біллу Клінтону, що знайшов собі наступника Володимира Путіна. Цей матеріал можна прочитати і російською мовою Сьогодні 16.55 | коментарів: 3 Єльцин уважав, що люди звикнуть до майбутнього президента Путіна за три місяці Фото: ЕРА У Ð„Ð»ÑŒÑ†Ð¸Ð½ уважав, що люди звикнуть до майбутнього президента Путіна за три місяцівересні 1999 року президент Росії Борис Єльцин повідомив президенту США Біллу Клінтону, що той найближчими днями зустрінеться з його наступником Володимиром Путіним. Про це йдеться у стенограмі, яку разом з іншими розсекреченими документами опублікувала Бібліотека Клінтона. "Я хочу коротко тобі розповісти про те, що він за людина. Я багато думав про те, хто може стати президентом Росії у 2000 році. Тоді я, на жаль, не зміг знайти жодного кандидата. І ось я нарешті знайшов Путіна, вивчив його біографію, інтереси, знайомих тощо. Я з'ясував, що він – цільна людина, що добре розбирається в доручених їй питаннях. Водночас він ретельний, сильний, дуже товариський. У нього легко вийде завести добрі стосунки й налагодити зв'язки з партнерами", – заявив Єльцин. Він додав, що Клінтон оцінить Путіна як висококваліфікованого партнера. "Я переконаний, що його підтримають як кандидата на виборах 2000 року. Зараз ми над цим працюємо", – заявив президент Росії Клінтону. 31 грудня, коли Єльцин заявив про свою відставку, Клінтон зателефонував йому зі словами підтримки. "Це було непросте рішення, і ти як ніхто інший маєш мене розуміти. Але я хочу підтримати Путіна на 100% і я даю йому три місяці... щоб попрацювати президентом, і люди за ці три місяці до нього звикнуть", – повідомив президент. Єльцин додав, що Путін є демократом, і Клінтон пообіцяв бути для того добрим партнером. Єльцин очолив країну в 1991 році. За п'ять років його переобрали на другий термін. 31 грудня 1999 року він оголосив про свою відставку. Виконувачем обов'язків було призначено тодішнього голову уряду Володимира Путіна. Більше читайте тут: https://gordonua.com/ukr/news/worldnews/-mi-nad-tsim-pratsjujemo-u-veresni-1999-roku-jeltsin-povidomiv-klintonu-shcho-prezidentom-rosiji-bude-putin-329841.html

Немає коментарів:

Дописати коментар