неділю, 19 серпня 2018 р.

Саакашвілі: Я діставав майже мазохістське задоволення від того, що був присутній на цих ідіотських судах в Україні Більше читайте тут: http://gordonua.com/ukr/news/politics/-saakashvili-ja-otrimuvav-majzhe-mazohistske-zadovolennja-vid-togo-shcho-buv-prisutnij-na-tsih-idiotskih-sudah-v-ukrajini-313566.html

Саакашвілі: Я діставав майже мазохістське задоволення від того, що був присутній на цих ідіотських судах в Україні За словами екс-президента Грузії, лідера партії "Рух нових сил" Михайла Саакашвілі, в Україні заморозили відкрите проти нього кримінальне провадження. Цей матеріал можна прочитати і російською мовою Сьогодні 12.58 | коментарів: 4 Саакашвілі: Я наполягаю, щоб мене пустили назад в Україну, щоб мене судили Фото: ЕРА Екс-президент Грузії, лідер партії "Рух нових сил" Михайло Саакашвілі заявив в інтерв'ю "Радіо НВ", що діставав майже "мазохістське задоволення" від присутності в українських судах. "Я наполягав на тому, щоб мене судили в Україні, я, зрештою, діставав майже мазохістське задоволення від того, що я був присутній на цих ідіотських судах, тому що Ð¡Ð°Ð°ÐºÐ°ÑˆÐ²Ñ–лі: Я наполягаю, щоб мене пустили назад в Україну, щоб мене судилитам стільки абсурду, стільки маразму, можна було написати томи книг", – заявив Саакашвілі. За його словами, відкрите проти нього кримінальне провадження в Україні "заморозили". "Що робити, коли прокурор алкоголік, а всі інші під ним просто виконують замовлення і його фантазії? Загалом, ситуація була така, що я опинився в Голландії, я наполягаю, щоб мене пустили назад в Україну, щоб мене судили. Голландцям я кажу, що я не політичний діяч, я не хочу тут залишатися, відпускайте мене назад в Україну. А Україна говорить: "Ми не хочемо". Україна заморозила справу..." – зазначив екс-президент Грузії. Саакашвілі набув українського громадянства у травні 2015 року, був головою Одеської облдержадміністрації, а в липні 2017-го втратив громадянство. Президент України Петро Порошенко видав відповідний указ через неправдиві дані, які політик указав під час одержання українського паспорта, зокрема не згадав, що в Грузії проти нього відкрито кримінальні справи. 8 грудня 2017 року Саакашвілі затримали в Києві і помістили в ізолятор тимчасового тримання. Його підозрюють в отриманні з Росії приблизно $500 тис. на фінансування мітингів для повалення української влади. ГПУ опублікувала відео з фрагментами аудіозаписів телефонних розмов, які відбувалися, за версією слідства, між Саакашвілі, українським бізнесменом-утікачем Сергієм Курченком, представником Курченка, імені якого не називають, а також людиною з оточення Саакашвілі Северіоном Дангадзе. Прокуратура вимагала для екс-президента Грузії запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту з носінням електронного браслета. 11 грудня 2017 року Печерський райсуд Києва відхилив клопотання обвинувачення і відпустив Саакашвілі в залі суду. Політик заявляв, що з Курченком не знайомий і грошей від нього не брав. У лютому 2018 року Саакашвілі вислали до Польщі як особу, яка незаконно прибула з території цієї країни 10 вересня 2017 року. Зараз він проживає у Нідерландах. Теги: Україна, Сергій Курченко, Нідерланди, Михайло Саакашвілі, громадянство, Рух нових сил, кримінальне провадження Більше читайте тут: http://gordonua.com/ukr/news/politics/-saakashvili-ja-otrimuvav-majzhe-mazohistske-zadovolennja-vid-togo-shcho-buv-prisutnij-na-tsih-idiotskih-sudah-v-ukrajini-313566.html

Немає коментарів:

Дописати коментар