четвер, 24 січня 2019 р.

Ірина Геращенко про пропагандистку Скабєєву: У мене після Мінська на таких прошмандовок нульова толерантність і спокійна реакція Більше читайте тут: https://gordonua.com/ukr/news/politics/irina-gerashchenko-pro-propagandistke-skabeevoj-u-mene-pislja-minska-na-takih-proshmandovok-nulova-tolerantnist-i-spokijna-reaktsija-685402.html

Ірина Геращенко про пропагандистку Скабєєву: У мене після Мінська на таких прошмандовок нульова толерантність і спокійна реакція
Перший віце-спікер Верховної Ради Ірина Геращенко заявила, що під час її виступу в Парламентській асамблеї Ради Європи російська пропагандистка Ольга Скабєєва була розлюченою, а вона – спокійною.
Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Сьогодні 17.12 | коментарів: 3

Геращенко: Я зробила все можливе, аби донести інформацію, що РФ не забирає своїх 25 громадян, засуджених в Україні 
Фото: rada.gov.ua
Перший віце-спікер Верховної Ради і представник України в гуманітарній підгрупі тристоронньої контактної групи з урегулювання ситуації на Донбасі Ірина Геращенко у Facebook 24 січня заявила, що, незважаючи на провокації російської пропагандистки Ольги Скабєєвої, намагалася донести інформацію про росіян, яких Україна готова передати РФ в обмін на політв'язнів.Геращенко: Я зробила все можливе, аби донести інформацію, що РФ не забирає своїх 25 громадян, засуджених в Україні

"Я не впевнена, що це покажуть по пропагандистському Раша ТБ. Але я зробила все можливе, аби донести інформацію, що РФ не забирає своїх 25 громадян, засуджених в Україні, і не дає жодної відповіді на всі наші пропозиції по обміну. Я звернулася до родин росіян із закликом тиснути на [президента РФ Володимира] Путіна", – сказала Геращенко.

Вона підкреслила, що зачитала прізвища 10 разів.

"Російська пропагандистка була в ярості. Я – спокійна, бо в мене після Мінська на таких прошмандовок нульова толерантність і спокійна реакція. Дякую українським телеканалам "Інтер", "Прямий", "5 канал", "UA:Перший", "Україна", іншим, які підтримували нашу делегацію. Дякую справжнім українським чоловікам – Сергію Сидоренку, Бориславу Березі, Андрію Лопушанському й усім іншим. Боремося за звільнення наших – разом і на всіх фронтах", – написала політик.


24 січня під час брифінгу Геращенко в Парламентській асамблеї Ради Європи Скабєєва перебивала її, їй робили зауваження інші журналісти. Один із них штовхнув росіянку, після чого позафракційний нардеп Борислав Береза став між нею і Геращенко. 
Більше читайте тут: https://gordonua.com/ukr/news/politics/irina-gerashchenko-pro-propagandistke-skabeevoj-u-mene-pislja-minska-na-takih-proshmandovok-nulova-tolerantnist-i-spokijna-reaktsija-685402.html

Немає коментарів:

Дописати коментар