понеділок, 25 липня 2016 р.

Новий двовісний КрАЗ-самоскид здивував своїми можливостями (Фото) 25/07/2016 • Розділ: Новинки •

Новий двовісний КрАЗ-самоскид здивував своїми можливостями (Фото)

Новий двовісний КрАЗ-самоскид здивував своїми можливостями (Фото)

Новий самоскид – чергова модель в лінійці перспективної техніки КрАЗ, створена для виходу в нішу техніки нижчої вантажопідйомності, щоб потіснити іноземні аналоги.
Новий самоскид КрАЗ-5401С2 колісної формули 4х2, створений в кінці лютого поточного року, завершив повний цикл заводських випробувань.
Лабораторні та лабораторно-дорожні випробування проводилися відповідно до програми-методики за допомогою високоточної спеціального випробувального устаткування. Їздові випробування велися на акредитованих ділянках доріг України.
Результати попередніх (заводських) випробувань, підтвердили відповідність автомобіля вимогам, що пред’являються і призначенням. Слід зазначити, що новий самоскид КрАЗ-5401С2 економічний: при швидкості 40 км / год він витрачає 20,6 л / 100 км, 50 км / год – 23,0 л / 100 км, 60 км / год – 25,6 л / 100 км, 80 км / год – 30 л / 100 км. «Малюк» ще й виявився вражаюче швидким, причому з баластом майже в 10 тонн. Так при повній масі 18600 кг автомобіль розвиває максимальну швидкість 110,2 км / год. Зазначений параметр, зафіксований на випробуваннях, вище розрахункового – 95 км / год.
В даний час технічними службами автозаводу продовжені роботи по доведенню нового автомобіля.
Нагадаємо, що новий самоскид КрАЗ-5401С2 (4х2) – чергова модель в лінійці перспективної техніки КрАЗ, створена для виходу в нішу техніки нижчою вантажопідйомності, щоб потіснити іноземні аналоги.
Самоскид дуже маневрений, за рахунок використання безкапотної кабіни, його мінімальний радіус повороту – близько 7,5 м. При невеликих, в порівнянні з традиційними капотниками КрАЗ, габаритах: 6330х2500х2960, він має вантажопідйомність до 10 тонн.
Новинка оснащена дизельним рядним двигуном екологічного класу Євро 5, однодисковими зчепленням і механічною коробкою передач. Комфорт водієві забезпечує ергономічна кабіна зі зручними сидіннями на пневмопідвісці, рульова колонка, регульована по куту і висоті, функціональна панель приладів і багато чого іншого з того, що знижує стомлюваність під час роботи. Для зручності посадки-висадки кабіна має знижену компоновку. Оригінальна самосвальная 7-кубовая платформа коробчатої форми має дистанційний механізм замикання заднього борту. Платформа обладнана підйомним механізмом з телескопічним здвоєним циліндром.
1 / 4

Немає коментарів:

Дописати коментар